CEHENNEMDEKİ YERLERİNİZ HAZIR!..

llah

İnanılır gibi değil!.. Televizyonlarda din(!) programlarına katılan, din programları yapan  Profesör ünvanlı ulema ile sarıklı, sarıksız, cüppeli, cüppesiz hocalar ağızlarından düşürmüyorlar… Son zamanların en gözde (!) hadisi!..

“Peygamberimiz (SAV) kainatın efendisidir.”

Cami İmamı dahi, cenaze için gittiği evde, cenaze duasını yaptıktan sonra  “Kainatın efendisi peygamberimiz Muhammed Mustafa sallahü aleyhi ve sellem efendi hazretlerinin ruhlarına hediye ediyoruz… Kabul eyle yarabbi.” diyor.

Gerçekten inanılır gibi değil… Bu insanlar, Müslümanlara güya dini anlatıyorlar. Televizyonları izleyen insanlara, camilerde kendilerini dinleyenlere, doğru olup olmadığı belli olmayan kitapları okuyanlara işte bu ve benzeri sözde hadisleri anlatıyorlar. Doğru olduklarını bilmeden, Allah korkusu olmadan…

Onların, ayetlerini okumaya korktukları Allah’ın kitabı Kur’an-ı Kerim’den sadece bir ayet yazacağım.

Ali İmran Suresi  3/7:Kitap’ı sana indiren O’dur.Onun ayetlerinden bir kısmı muhkemlerdir ki; onlar Kitap’ın anasıdır.Diğer ayetlerse müteşabihlerdir.Şu var ki, kalplerinde bir eğrilik ve bozukluk bulunanlar, fitne aramak, onun yorumuna öncelik tanımak için Kitap’ın sadece müteşabih kısmının ardına düşerler.Onun tevilini ise bir Allah bilir, bir de ilimde derinleşmiş olanlar.Bunlar, “ona inandık, hepsi Rabbimizin katındandır” derler.Gönül ve akıl sahiplerinden başkası gereğince düşünemez.”

Allah, “muhkem ayetler Kitap’ın anasıdır” diyor.

Bu uydurulmuş dinin mensuplarının gerçekten Allah’ın kitabı Kur’an-ı Kerim ve ayetleri ile  ilgileri olmadıkları gibi, bunlarda Allah korkusu da yok.

Fatiha Suresinin 2. Ayeti ”El hamdü lillahi rabbil alemin.” muhkem ayet değil midir?

Bu ayet apaçık bir ayet değil midir?

Bu ayetten en ufak bir şüphemiz var mı?

Bu ayet tartışılabilir mi?

Haşa!

Ama birileri,  her gün 40 rekat namaz kılarlar (en azından ben öyle zannediyorum), her bir rekatında Fatiha’yı okurlar, ”El hamdü lillahi rabbil alemin.” derler de ne dediklerinden haberleri yoktur!..

Evet evet…  ”El hamdü lillahi rabbil alemin.”.  Türkçe meali “ÖVGÜ, KAİNATIN EFENDİSİ ALLAH’ADIR.”

Hergün kırk kez “Övgü, kainatın efendisi Allah’adır.” diyen sizler, aynı efendiliği Allah’ın elçisi peygamberimize nasıl yakıştırıyor sunuz? Bu ŞİRK değil de nedir? Şuna inanıyorum ki; siz müşriklerde Allah korkusu yok!.. Bu konuda benim de söyleyeceğim fazla birşey yok.

Allah’ın Elçisi Peygamberimizin ‘söylediğine inanılan’ bir sözünü hatırlatmak istiyorum.

“Kim bana isnat ederek, benim söylemediğim bir  sözü söylerse cehennemdeki yerini hazırlasın…”

Allah’ı aldatan, Allah’a ortak koşan, Allah’ın elçisi Peygamberimize iftiralar atan, bu iftiralara inanan müşriklerin yatacağı tek yer cehennemdir.

Evet… “Peygamberimiz (SAV) kainatın efendisidir.” diyen siz müşrikler…

“CEHENNEMDEKİ YERLERİNİZ HAZIR.”

Bu cümleyi ben söylemiyorum… Allah, Kitap’ındaki ayetlerde bizi uyararak bu cümleyi sık sık söylüyor zaten.

Son olarak; Allah’tan korkan, gerçek dinini yaşamak isteyen samimi Kardeşlerime… OKUYUN, sadece KUR’AN’I okuyun diyerek ve uydurulan hadislere ilgili bir hatırlatma yaparak noktayı koyuyorum.

İsra Suresi  17/36:Hakkında bilgin olmayan şeyin ardına düşme! Çünkü kulak, göz ve gönlün hepsi bundan sorumlu tutulacaktır.

Selam ve Dua ile,

Fikret ARMAN

 

About Fikret Arman

ALLAH'ın dosdoğru yoluna giden tek Kitap; KUR'AN-I KERİM'DİR.

4 responses to “CEHENNEMDEKİ YERLERİNİZ HAZIR!..”

  1. konyali says :

    يَا صَاحِبَيِ السِّجْنِ أَمَّا أَحَدُكُمَا فَيَسْقِي رَبَّهُ خَمْرًا وَأَمَّا الآخَرُ فَيُصْلَبُ فَتَأْكُلُ الطَّيْرُ مِن رَّأْسِهِ قُضِيَ الأَمْرُ الَّذِي فِيهِ تَسْتَفْتِيَا وَقَالَ لِلَّذِي ظَنَّ أَنَّهُ نَاجٍ مِّنْهُمَا اذْكُرْنِي عِندَ رَبِّكَ فَأَنسَاهُ الشَّيْطَانُ ذِكْرَ رَبِّهِ فَلَبِثَ فِي السِّجْنِ بِضْعَ سِنِينَ
    Ayetler bunlar. Yusuf Suresi 41 ve 42. ayetlerde geçen RAB kelimesine yukarıda bahsettiğin şekilde bir mana ver bakalım. Sonç nasıl oluyor birlikte görelim.

    • Fikret Arman says :

      Değerli “Konyalı” Kardeşim,

      Gösterdiğin ilgi için öncelikle teşekkür ediyorum. Allah razı olsun. Yusuf Suresi 41. ve 42. Ayetlerinin meallerini, “rab” kelimesine nasıl bir mana verdiklerini http://www.kuranmeali.org/12/yusuf_suresi/1.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx adresinden, bu konunun ülkemizdeki en iyi 35 uzmanından okuyabilirsin.

      Aşağıya “Rab” ve “efendi” kelimelerinin anlamlarını yazıyorum.

      Rab: “efendi” ve “yüce” anlamlarına gelip, arapçada “tanrı” anlamında kullanılır.
      Efendi: bey, sahip, mevla anlamındadır. Arapçada “rab” yani “tanrı” kelimesinin karşılığı olarak kullanılır.

      Değerli Kardeşim, yazımda anlatmak istediğim konu “O’ndan başka ilah yoktur.” dediğimiz ve bunu hergün namazlarımızda defalarca söylediğimiz Rabbimizin, Allah’ın yanına peygamber dahi olsa O’nun kulunu koymanın ŞİRK olduğunu vurgulamaktır. Samimi Müslüman Kardeşlerime bunu hatırlatmaktır.

      Benim yazdığım yazı Peygamberimizi aşağılayan bir yazı değildir… Tam tersine… Bana Kur’an’ı tebliğ edip öğreten, Allah’a ulaşmamı sağlayan, Allah’ın Elçisi Peygamberimize atılacak iftiralara karşı düşünüp, aklımızı kullanmaya davettir. O’nu Allah’a ortak koşarak şirke bulaşmamaktır.

      Selam ve Dua ile,

  2. Elif Fevziye Çaltepe says :

    Fikret Bey bu konuyu artık bende tahammül edemez derecesinde dert edinmeye başladım. Kırk yılda bir bakıyorum dini bir konu var, konuklarda Prof. Heves ediyorum seyredeyim hadi diyorum. Sunucudan konuklara bir geçiyor mikrofon. Adamlar “Peygamber Efendimiz” diye başladığı anda, hemen dakikasında içime fenalık geliyor ve kapatıyorum. Bende mi takıntı oldu, ne oldu bilmiyorum.
    Kendi kendime savaş veriyorum. Bak diyorum bu konudan dolayı kapattın TV yi ama belkide çok önemli bir bilgiyi kaçırdın diyorum. Sonrada kendi kendime daha Efendisini bilmeyen adamlardan herhalde alacağım bir bilgi yoktur diye rahatlatıyorum kendimi. Beni çok huzursuz ediyor bu konu.
    Sanırım bolca bu konuya değinip insanları bu hatalarından döndürmemiz gerekiyor. Saygılarımla…

    • Fikret Arman says :

      Katkılarınız için Allah razı olsun değerli Kardeşim. Sanırım “Paralel Din” dönemi yaşıyoruz. Aklını kullanamayanlar için işimizin çok zor olduğunu düşünüyorum. Selam ve Dua ile,

Bir Cevap Yazın

