YURDUM  MÜSLÜMANI(!) 3

1145_392

-“Ayşe hanım, Ayşe hanım huuuuu!..”

-“Ne var Şadiye hanım?”

-“Duydun mu? Bahriye hanımların yan komşusu Safiye hanımlar Ankara’ya taşınıyorlarmış.”

-“Safiye hanımı hatırlayamadım Şadiye hanım… Nasıl birisiydi?”

-“Kız hani şu başı açık olan!”

-“Ne demek başı açık olan Şadiye hanım. Onu biraz olsun tarif edecek başka bir şey bulamadın mı? Hem benim de başım açık. Başımız açık olunca ne oluyormuş ki?”

-“Ben öyle demek istemedim Ayşe hanım! Yanlış anlamayın. Valla öyle demek istemedim!..”

-“Bak Şadiye hanımcığım. Sanada, yeminini de inanmıyorum. Bu konuyu seninle daha önce de konuşmuştuk…”

-“Biliyorum Ayşe hanımcım… Valla sen üstüne alınma!”

-“Üstüme alınacağım bir şey olmadığı gibi onun için de bu ifadeyi kullanamazsın!.. Sen okuduğun Kur’an’dan gizli saklı “başını ört” emrini çıkardığın gibi, aile ve çevre baskısına dayanamadığın için başını örtüyorsun. Ben ise; Allah’ın “Biz bu kitapta hiçbir şeyi eksik bırakmadık… Her şeyi açık seçik söyledik.” ayetlerine inandığım ve Kitapta “başını ört” emri göremediğim için başımı örtmüyorum.”

-“Tamam tamam Ayşe hanımcım… Tamam.” (Tuturmuşlar bir Kur’an da Kur’an… Zaten seninle konuşanda kabahat)

Selam ve Dua ile,

Fikret ARMAN

Bir Cevap Yazın

